Soluții accesibile pentru aplicații web și crearea de portaluri enterprise.


Intrexx este o platformă dezvoltată de United Planet (Germania), care se ocupă cu crearea și administrarea de aplicații web și portaluri corporative.


Cu ajutorul acestui software de top puteți conecta oameni și informații în procese ce promovează comunicarea în cadrul companiei, consolida și simplifica aplicațiile deja existente, gestiona documente și proiecte, și puteți face aplicații mobile.


registered partner


Administrare și dezvoltare intuitivă prin intermediul drag'n'drop

O multitudine de template-uri și setări ușor de folosit

Implementare într-un timp scurt de cerințe particularizate cu utilități wizard inteligente

Nu necesită cunoștințe de programare

Dezvoltare portal corporativ în doar câteva ore

Integrare în mai puțin de 8 minute cu bazele de date deja existente

Serie de adaptori pentru integrarea cu diferite aplicații și baze de date

Creare facilă de aplicații mobile pentru orice tip de dispozitiv

Incorporează un puternic motor de căutare bazat pe index

O mulțime de aplicații gata de a fi utilizate

Dezvoltare și particularizare aplicații

Integrare date deja existente

Stabilire legături între date

Căutare informații

Automatizare procese

Proiectare template-uri și meniuri

Gestionare utilizatori și permisiuni

Acces mobil la toate aplicațiile

Administrare sistem

Integrare rapidă și facilă a tuturor datelor deja existente

Economisire semnificativă de costuri și resurse pentru crearea de aplicații

De 10 ori mai rapid ca oricare din sistemele similare existente pe piață

Automatizarea fluxurilor de lucru și a proceselor

Dezvoltare rapidă de aplicații mobile

Soluție multiplatformă veritabilă

Flexibilitate și capacitate de adaptare la nevoile dumneavoastră de business

Oportunități suplimentare de a folosi o mulțime de aplicații deja create

Portal enterprise și suport business mobil într-o singură soluție software


registered partner

Ce reprezinta lucrul in mediul online?




INTREXX este un mediu digital de lucru unde angajații își găsesc toate informațiile de care au nevoie pentru a lucra cu succes. Ei pot împărtăși cunoștințele lor rapid și cu ușurință sau să obțină cu informații și ajutor de la colegi.

Integrarea și colaborarea sunt principiile fundamentale ale Digital Workplace: date de la toate sistemele de software implementate (de exemplu ERP, CRM, BI etc.) sunt aduse împreună într-o platformă centrală. Acest lucru face ca nu numai informații și aplicațile să fie disponibile, ci și promovează colaborarea dintre locații și schimbul de cunoștințe.

Libera circulație a informațiilor la locul de muncă digital are efecte pozitive asupra flexibilității și a energiei inovatoare a companiilor moderne. În același timp, facilitează implicarea angajaților și satisfacția prin furnizarea informațiilor corecte persoanelor potrivite la momentul potrivit.

registered partner

Mobilitatea și flexibilitatea sunt principalele proprietati ale mediului de lucru digital. O multitudine de angajați poate să își desfășoare activitatea în medii dinamice alocate. Nu are importanță dacă sunt la birou, acasă sau în tren lucrând la afaceri. Angajații trebuie să fie capabili să lucreze independent de timp și de locație, precum și a avea acces la toate datele de care au nevoie. Ca o platformă centrală, INTREXX garantează acest lucru.

Angajatul poate decide unde și când lucrează. Rezultatul este important si nu prezența fizică a angajatului. Cu INTREXX , satisfacția angajaților și motivarea lor va creste deoarece angajatul se simte confortabil și este productiv. Pentru companii acest lucru duce la o mai mare eficiență și un avantaj în pentru avansarea celor mai buni angajati.

registered partner

Idealul Digital Workplace este de a fi o platformă de informare și de lucru centrală. Pentru a atinge acest obiectiv,trebuie să fie posibilă integrarea datelor dintr-o varietate de sisteme software implementate. Gama noastră de conectori disponibili dezvoltatorilor permite ca acest lucru să fie realizat printr-un efort surprinzator de mic.
De exemplu, acest lucru înseamnă că informațiile dintr-un sistem de control al inventarului (ERP) cum ar fi SAP pot fi integrate în interfața web. Acest lucru înseamnă că informațiile sunt disponibile pentru toți utilizatorii autorizați în orice moment și în orice loc. Datele nu pot fi doar vizualizate, dar pot fi și modificate în programele conectate. Angajații pot găsi toate funcționalitățile într-un singur loc în interfața Digital Workplace. Ca o consecință, ei nu au nevoie pentru a comuta în mod constant între conectori și aplicații specializate.

Mai mult decât atât, conectorii aduc împreună aplicații specializate. Arhitectura Digital Workplace devine o interfață între diferite programe. Rezultatul este o interoperabilitate mare a sistemelor eterogene. Complexitatea integrării este ingenios ascunsă utilizatorilor finali. Ei folosesc un mediu optim de lucru: front-end-ul funcționează fără cusur și facilitează accesul la toate informațiile și procesele necesare.

registered partner

Structura clară a Digital Workplace accelerează modul de lucru. Căutarea lunga pentru documentele și fișierele necesare este un lucru de domeniul trecutului. Procesele de lucru sunt înbunătățite pot fi automatizate într-o anumită măsură.

Procesele de afaceri se desfășoară în conformitate cu fluxurile de lucru clar definite. Prin acestea multe sarcini pot fi realizate direct din tabloul de bord personal al angajaților. Acest lucru înseamnă că procesele de aprobare și rezervare pot fi realizate cu doar câteva clicuri de mouse - fără hârtie și rapid. Datorită memento-uri automate sarcinile importante nu vor mai fi uitate. În special în domeniul optimizării procesului, Digital Workplace oferă mult mai mult decât un intranet clasic.

Procesele sunt gestionate într-un mod standardizat în intreaga companie, rapid și fără erori. Mai ales cu sarcini care apar în mod regulat, o mare parte din timp - și, prin urmare, de asemenea, bani - pot fi salvate.

registered partner

Folosind conceptul de aplicații Digital Workplace-ul poate fi extins și modificat după cum doriți. Acest lucru înseamnă că fiecare companie poate decide în mod individual care funcțiile sunt necesare și apoi adaptarea lor într-un mod adecvat pentru munca de zi cu zi. Plugin-uri gata făcute sau aplicații concepute individual oferă în mod exact funcțiile necesare.

Posibilitatile se extind de la simpla prelucrare a concediului și cheltuielilor de deplasare până la management-ul proiectelor. Aplicațiile sunt interconectate la componentele sociale ale Digital Workplace-lui. În acest fel, sarcinile pot fi comentate în mod direct și angajații pot oferi feedback la idei și postări.

Prin utilizarea aplicațiilor personalizate fiecare angajat are dispobil propriul lor tablou de bord cu personalizat în care aceștia se pot replia cu ușurință și rapiditate. Grație unui management al utilizatorilor bazat pe roluri, fiecare angajat vede doar cererile și documentele personale. Acest lucru îmbunătățește securitatea, crește gradul de utilizare și crește productivitatea într-un interval scurt de timp.

registered partner

Numărul mare de email-uri de zi cu zi este văzut ca fiind cea mai mare problemă în comunicarea internă de către mulți angajați. Pe de altă parte, Digital Workplace simplifică în mod considerabil comunicarea internă a unei companii. Folosește elemente din social media similirare celor mai cunoscute rețele sociale din viața privată. Scopul este colaborarea oamenilor în echipe, proiecte sau grupuri într-un spațiu virtual. Aici ei pot partaja documente, face schimbi de de cunoștințe și soluții de lucru împreună.

Colaborare socială asigură comunicarea și este structurată și organizată în mod clar - în funcție de obiectivul strategic, fie între angajați (ca o rețea intranet socială) sau chiar cu partenerii și clienții (ca un extranet social). În acest fel, fluxul de știri este transformat într-un sistem de knowledge management viu. Aici documentele pot fi partajate colegilor autorizați, ceea ce înseamnă că sunt mai ușor de accesat și de găsit.

Acest aspect al Digital Workplace-ului nu se referă doar la o platformă tehnică când vine vorba de colaborare. Pentru a avea o afacere bazată pe principii sociale este nevoie creearea de rețele sociale, de schimb de informații și de încurajarea inovațiilor.